Σι Ντε Γιάνγκ 释德扬 (Shi De Yang) 31η γενεά μοναχών Σαολίν
河南省太康县人,自幼出家少林寺,拜少林寺三十代住持释素喜大和尚为师,成为少林寺三十一代武功正宗传人,现任少林寺武僧队队长兼总教练,出任中国少林拳研究会副会长,被匈牙利国家警察总局、国际少林武术联合总会、武汉大学体育学院武术系和《中国功夫电视擂台赛》等单位聘为总教练及武术顾问,被列入《中华武术名人名家录》和《世界优秀专家人才名典》。他的少林传统功夫老架锤谱系列被载入国家最高级别的《中华武术展现工程》。
Ο δάσκαλος Σι Ντε Γιάνγκ 释德扬 (Shi De Yang) γεννήθηκε στις 16 Ιουλίου του 1968 στο νομό Τάι Κανγκ 太康 (Tài kāng) της επαρχίας Χο Ναν 河南 (Hé nán). Από την ηλικία των 6 ετών άρχισε να ασχολείται με τις κινέζικες πολεμικές τέχνες.
Το έτος 1983, ο δάσκαλος Ντε Γιάνγκ εισήλθε στη μονή Σαολίν 少林寺 (Shàolín sì) "Το μοναστήρι στο δάσος του βουνού Σάο", για να μελετήσει εντατικά το βουδισμό Τσαν και το Σαολίν Κουνγκ Φου. Ήταν από τους πρωτεργάτες της αναβίωσης της παραδοσιακής Σαολίν εξάσκησης, μετά την καταστροφή του μοναστηριού Σαολίν το 1928. Τότε υπήρχαν μόνο 10 μοναχοί στη μονή, αλλά συγχρόνως αποτέλεσαν τη σπίθα αναγέννησης και επαναλειτουργίας του μοναστηριού Σαολίν.
Έζησε κάτω από την καθοδήγηση των λίγων εναπομεινάντων διδασκάλων και ιδιαίτερα κάτω από την κηδεμονία του αξιοσέβαστου διδασκάλου Σου Σι 素喜 (Sù xǐ 1923 - 2006) και εξασκήθηκε δίπλα στα "σημάδια φωτιάς" του ΄28. Κάτω από το μανδύα του δασκάλου του, διδάχτηκε ποιοι μοναχοί Σαολίν που επιβίωσαν της καταστροφής, αναφέρονται ως "Η αληθινή παράδοση του μοναστηριού Σαολίν".
Λόγω της επιμελούς σκληρής άσκησης και της καλλιέργειάς του έγινε γρήγορα ένας από τους πιο ειδικευμένους μάχιμους μοναχούς Σαολίν. Αργότερα έγινε επικεφαλής του "Νότιου μοναστηριου Σαολίν" και ένας από τους 18 φύλακες Σαολίν. Διδάσκει Τσαν και Σαολίν Κουνγκ Φου στη σύγχρονη εποχή και αποτελεί την πιο σεβαστή ενσάρκωση του παραδοσιακού Σαολίν σε όλη την υδρόγειο.
Υπήρξε ο επικεφαλής των Σαολίν Ου Σανγκ 少林武僧 (Shàolín wǔ sēng) "Μάχιμοι μοναχοί" και εκπαιδευτής των σπουδαστών Σαολίν. Από το Μάρτιο του 2000 έχει υπό την επίβλεψή του το σχολείο πολεμικών τεχνών για ανθρώπους λαϊκούς (μη κληρικούς), το οποίο αποκαλείται "Σχολείο πολεμικών τεχνών μάχιμων μοναχών".
Έμεινε πιστός στην παράδοση Σαολίν, παραμερίζοντας κάθε είδους λαμπερές ή εμπορικές ευκαιρίες ώστε να αφιερώσει το χρόνο του ταπεινά στη μελέτη και τη διδασκαλία στους τοπικούς μαθητές του. Τα ταξίδια του σε όλο τον κόσμο γίνονται με σκοπό τη σωστή διάδοση του Σαολίν, με προσεκτικό έλεγχο των προσκλήσεων από αξιόπιστους μαθητές ή Σαολίν αδερφούς, διατηρώντας πάντα μια ταπεινή προσέγγιση σε μια εποχή που το Σαολίν παρουσιάζεται πολύ συχνά αλλόκοτο και με πομπώδη τρόπο.